Slow life.

Idag tog jag mig en cykeltur till min förra praktikplats och hälsade på de få som var där och jobbade. Men största anledningen att fara dit var för att få tjattra med Erika en stund. Och dessutom att visa upp att jag fortfarande lever, med tanke på förra gången de såg mig då jag sprattlade så vackert på golvet.
Alltid är det lika kul att hinna retas med lilla Erika, för att inte snacka om penisgubben som fortfarande ligger bakom kulisserna eftersom den inte får säljas vidare under Pingstkyrkans namn.

Kommentarer
Postat av: Haide

Men den penisgubben vill ju jag ha Sofi!!! Kram

2013-11-08 @ 22:47:12
Postat av: Haide

Men Sofi, du kan köpa den till mig, vill ha den!! Alltid bra att ha en liten knäpp present när jag går bort på kalas. Eller så behåller jag den själv ;) Kram på dig tokfia!!

Svar: Haha, knäppgök! Men ja, jag skulle vilja sno hem den själv och ha den som ett välkommen in, till min lägenhet! ;)
MrDoris

2014-01-06 @ 23:37:46
Postat av: Haide

Du är lika tokig som jag, hahaha.....

2014-01-07 @ 23:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0