And then we go back, this is the moment. Tonight is the night, we'll fight till it's over. So we put our hands up like the ceiling can't hold us.

Under helgen har Stadsfesten ägt rum. En himla rolig helg med många äventyr.
I fredags slog jag och Lovisa ihop våra påsar och drack vin och öl. Senare fortsatte vi mot Sara och Hampus som hade stor-kalas med många trevliga partypeoples. Tillsist hamnade vi inom områdets staket och där såg vi Rebecca & Fiona.
 
Och på lördagskvällen traskade jag till Linnsan för att klunka cider. (Hade denna ortoligt vackra närmast bild till hands.)
Denna kväll var rejält spårad.Jag sprang runt och provade olika folks nypstjärtar, Linn fick sig en puss eller två (högst motvilligt från hennes sida), jag missade Uggla för att jag sprang och letade efter den sistnämnda damen, hälsade på karlarna vid pissoaren, dansade tills svetten rann, träffade massor av trevligt folk och för första gången fick jag prova äta kola med papper på! Sjukt kul kväll, tack alla inblandade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0