You could go the distance. You could run the mile. You could walk straight through hell with a smile. You could be the hero. You could get the gold, breaking all the records that thought never could be broke.

Och jag som hade tänkt ägna hela kvällen åt att vara sur i min soffa, men tji fick jag. Det blev istället en akut-utryckning till Wayne's efter ett lockande samtal från Camilla. Jag har skrattat...tills jag grät. Oj så kul och mysigt vi har haft det. Vi har hunnit med snack om "livets svåra gåtor", höstjackor och det viktigaste; snopphamburgare.
Med det sagt förstår jag inte riktigt hur du, Camilla, kan relatera detta till mig?:

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Camilla

Va glad jag är att du hellre ville fika med mig på stan än att sitta hemma och sura. Vi gör om det snart! Och nä, konstigt att jag tänkte på dig när jag såg den där bilden.. jättekonstigt ..

2012-10-02 @ 21:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0