Lovestoned.

En ouppskattad och oplanerad sovmorgon kan verkligen ställa till det. Istället för att gå till praktiken klockan tio sprang jag dit i all hast klockan halv ett... Jag har alltså varit bakis hela dagen lång.
Men ack så mycket bättre den blev då jag fick krama om mitt egna lilla charmtroll Lovisa. Äntligen är hon hemma i stan igen, oj vad jag ska utnyttja detta framöver!
 
Och imorgonkväll, med ett vinglas i handen, ska jag se hur krog-livet ser ut här i stan efter ett uppehåll på två år! Hoppas det har lugnat ner sig. Med tanke på att jag ska dra mig ut redan klockan nio på Verandan för att se hur AnnaPanna ser ut efter hon har varit hårmodell så kanske det bli en aningens lungt, precis i min smak. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Kroglivet är sig likt, bara åldersgränsen
som är annars ;)

ha en superkväll :D

2012-10-13 @ 14:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0