Life like an hourglass glued to the table.

Midsommarafton i bilder. Jag tror närmare bestämt att jag älskar att ta svart/vita bilder? Nåväl. Vi hade riktigt trevligt. Många skratt och många lax-rullar gjorde midsommarafton fulländad. Paketleken var en ren bonus...om vi bortser från incidenten med att lägga prydnaderna i olika sexställningar, och vanligtvis skyller jag allt på Marita trots att min mamma tydligen var med att styra upp de olika ställningarna. Ja, hujedamig, dessa gamlingar!
På minussidan ligger dock alla mygg, har kliat ihjäl mina bett så nu är jag full med sår istället. Det gillas...inte.
Tack alla inblandade för en (som vanligt) helt fenomenal midsommarfton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0