I'm a little girl trying to survive in a psycho world.

Telefonförsäljare, det bästa med dem är att prata extremt norrländskt med en Stockholmare.
S: -Jå hä ä Sofi.
F: -Är det Sofi jag pratar med?
S: -Ja, förmodligen...
F: -Okej, jag ringer för att erbjuda dig nya tjänster via ComHem. Jag har några frågor till dig, är det bara du i hushållet?
S: -Hä hoppas ja då, annars finns hä nån oinbjuden i läggan.
F: -Haha, ja ellerhur. Använder bara du ditt bredband?
S: -Men ja, jag sa ju nyss att ja bodde själv?
F: -Ja just det, vad brukar du se på tv? Dokumentärer, nyheter, såpor?
S: -Nja, ja kolla oppa hä som sänds...
F: -Okej, och vad tycker du om reklampauserna?
S: -Ja då få man ju en kisspaus iallafall.
F: -Jaha...Jag har många erbjudanden som jag hade tänkt få presentera för dig.
S: -Du ja ä int så intresserad, bättre du lägg energin på nån annan.
F: -Då tackar jag så mycket för din tid, ha det så bra!
S: -Jå, tack, å go jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0