Knyter mina skor och går tillbaka in igen

Jag blir alltid lika glad då jag får ett samtal där jag svarar och det första jag får höra på andra linjen är: Hallå! Bensbyn calling! Idag har jag fått ett sådant samtal och det samtalet kommer att sätta ett leende på läpparna hela dagen. Helt sjukt vad människor runt omkring en kan påverka ens välmående.
Och påtal om just detta. Jag kan varmt rekomendera ett maratonfika på Kitchen med en flicka som kallas för HannaP. Vi satt inte där i fem timmar...nejdå, inte alls...
Det var väldans trevligt, men nästa gång kanske vi kortar ner vårt möte nån timme? Eller vad tror du?

(Jaa jag vet att jag ska lägga upp bilder på resan, men jag har inte ens orkat lägga in dom på datorn. Jag är för lat och behöver en spark i baken.)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Mayer Thomassen från Lainejaur!

verka som du behöv mer än en spark för att få det gjort ;)

2011-09-02 @ 13:36:22
Postat av: Linnéa

Men gulle du :) Men nu är det ju bara att du lägger ut dina semesterbilder också, så att vi kan titta och beundra :)

2011-09-02 @ 15:09:08
URL: http://ldubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0