What if everything around you isn't quite as it seems? What if all the world you think you know is an elaborate dream? And if you look at your reflection, is it all you wanted to be?

Dagens fundering: Powernap? Ja tack!
Dagens beroende: Fika!

Jag satt nyss och bläddrade igenom min ack så tråkiga blogg och insåg att jag har blivit väldigt materialistisk den senaste...ja veckan?
Eller en ännu värre tanke, har jag alltid varit en materialist?
Svaret på det tänker jag förtränga och intala mig själv att jag är en person som vill skänka mina stackars kronor för att "skapa världsfred" eller "stilla världens hunger" men istället satsat på mat och potatis.
Vi säger så för nu...sedan kan ni få pracka på mig att jag är världens ytligaste människa.
Nu, dock, ska jag njuta av att få prova på att känna sig som helylle och godhjärtad.

Med undantag för kvällens gång.
Jag förstår inte hur min arbetskamrat för den senaste veckan orkar med mig.
Ni tror att jag har varit jävlig med HannaP, men detta är värre.
Tur att tjejen kan trycka ut lika mycket som mig.
Då jag skrattar åt hennes missöden slänger hon en dänga rätt upp och ner åt mig, pluspoäng!
Men jag har fortfarande svårt att förstå varför alla lämnar stället för att istället fylla upp sina drömmar och mål?
Jag tycker de ska stanna och mysa med mig istället. (Ja, detta var direkt riktat till HannaP och Lisse)

Nu flyger jag iväg totalt och kan förmodligen hålla på såhär halva natten, men tyvärr har jag ett "arbete" att springa till imorgon.
Och då måste jag vara pigg och alert! -Tsss, gick NÅGON på det där?!
Sen, sen...kanske sen, ska jag börja ringa runt och kika på lärlingsplatser.
Om jag vågar, a small step for man a giant leap for mankind, man kan ju hoppas.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0