Well expect me to be calling you to see if you're ok when I'm not around.

Dagens fundering: -
Dagens beroende: Skräpmat.

Igår var jag på födelsedagspartaj.
Men jag är så lat att jag orkar inte göra en bildbomb i detta inlägg, det tar vi vid ett senare tillfälle.
Anyways.
Kvällen var supertrevlig.
Vi uppvaktade Frida, och jag hoppas att hon blev glad över hennes present.
Jag blev uppvaktad. Så mycket att jag nästan började gråta. Vilka fina vänner jag har.
Vi lekte lekar som Frida hade anordnat. Otroligt roliga lekar!
Vi spelade Twister, de tog min och Linnéas oskuld. Twister är typ det roligaste spelet jag provat på, med vissa undantag, typ som att Malin nosade i min röv under hela spelets gång. Trevligt för henne.
Tjejsnack i överflöd.
Sen tackade vi för oss och drog ut på galej.
Väl på Station hade vi det himla kul, jag tror för ett ögonblick att jag hamnade i ett homo-träsk? Dock inte ovanligt med tanke på mina kära vänner. Ha...ha... Jag är rolig.
Men resterande av natten ska vi förmodligen inte gå in på detaljer.
Jag är bara arg, idag med.
Det sitter i med klorna.
Jag ska kräkas på Idiotens mat.
Eller ännu bättre, jag ska tugga, spotta ut maten för att sedan kräkas på den.
Servera med ett leende på läpparna: -Är det någonting annat Herr Cp-tappad vill ha på? Här har du en måltid som är lika äcklig som dig. Enjoy!

Men jag är dock helt övertygad om att jag har världens bästa familj.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag blev super nöjd med presenten:D:D

2010-09-20 @ 13:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0