Remember, what happens in Vegas stays in Vegas. Except for herpes. That shit'll come back with you.

Dagens fundering: Har jag kanske lyckats att dra på mig en smärre förkylning? Just my luck.
Dagens beroende: Min och Lovisas längtan efter fest. (Efter vi hört a lots of partajj-dängor)

Har spenderat min helg på Frasses.
Känns lite halv-dant.
Cp-tråkigt helt ärligt.

Som tur var fick jag mig en liten utflykt till Jan-banan i lördags.
Alltid lika mysigt att får hälsa på brodern, trots de kalla fötterna man har en tendens att dra på sig.
Väl där såg vi "The Hangover", vilket var en ur-kul film.
Dessa filmskapare har lite hjärna bakom pannbenet.
Till skillnad från mig, som inte verkar ha någonting alls där bakom?
Jag pratar alldeles för mycket innan jag tänker efter en extra gång på vad som egentligen kommer ur min glappa käft.
Men det är jag det, jag heter Sofi och jag kan vara sjukligt pinsam, lev med det.
Fast helst hade jag velat utan det, hade varit så mycket bättre att slösa så mycket rödfärg till enbart ansiktet.
Bättre att måla med det i håret.
Vilket behövs för övrigt.

Och nu gör jag sådär igen, skriver alldeles för mycket och alldeles för ointressanta funderingar.
Ni sitter nu och sover förstår jag.
Bra, här har ni ert nya sömnpiller.
Don't forget to pull a snore.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0