Well I’m standing by a river but the water doesn’t flow. It boils with every poison you can think of.

Dagens fundering: Jag är äcklig i armvecket enligt Snor-Anna. Ska hon säga?! Snoris!
Dagens beroende: Kvällsfika!

Varför blir det alltid så att jag dumlägger vissa sysselsättningar eller vissa tycken och sedan blir det så att jag börjar med det själv? Det har hänt miljoner gånger. Och sista dumläggningen är alltså Harry Potter. Jag har alltid tänkt: En ful liten pojke som huvudperson och en författare med alldeles för vrickad fantasi. Men nu har vi (läs HannaV) kommit på att vi ska dra till Piteå och se 3D bio...den sista Harry Potter-filmen. Dock finns ett problem, jag har bara sett första filmen. Så nu har jag fått i uppdrag att se alla dessa mängder med filmer som handlar om denna fula pojke med underliga glasögon och en träpinne. Trots det känner jag peppen! Jag har nämligen haft extrem filmtorka.
Så nu måste jag, officiellt, erkänna att jag ska börja se Harry Potter. (Och kanske sluta dumlägga?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

harry potter kommer inte i 3D dom har dragit tillbaka den på 3D..:/

2010-12-01 @ 09:42:02
Postat av: Emilia <3 Harry

Dock är Harry Potter bäst :D och senaste filmern är riktigt bra :D

2010-12-01 @ 09:42:51
Postat av: Lisa

Alltså att du INTE sett harry potter är ju en sak men att du inte ens läst böckerna?? SKÄMS!

Dom är ju kanske hur braaa som helst

2010-12-01 @ 14:27:12
Postat av: En liten djävuls unge!

H som i Harry P som i Potter, HARRY HARRY POTTER!!!

2010-12-01 @ 16:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0