Vi står på gatan, bryter meningar i mörkret.

Dagens fundering: Potatoe, tomatoe?
Dagens beroende: Första julklappsköpet.

Ilskans dag. Jajjemen, har varit så arg att jag gjorde min mamma arg genom telefonen. Det är inte illa det! Och allt är tack vare ett jävla lysrörsbyte. Som det har jävlats med mig ikväll, men efter många om och men så sitter det där på sin plats. Dock har jag råkat riva sönder lysröret en aning, och köpt helt fel färg. Men det lyser iallafall och det är väldigt blått!
I min ilska ville jag bara skrika ut: "Ska det jämt och ständigt behövas en jävla karl då man ska göra sånt här?!" Oerhört frustrerande. Jävla karlar. (Det känns bättre om jag lägger all skuld på dem istället för att inse mina egna brister.) Så nu vill jag bara skrika ut min glädje istället, men det är jag alldeles för sur för. Så istället tog jag en segerdusch, med lyset tänt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vadå fel färg? Det är omöjligt att det

kan vara fel, du fick ju specialhjälp av

Miig!! ;)

2010-11-23 @ 09:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0