Vi blöder för er nu.

Dagens fundering: Varför så kallt?
Dagens beroende: Mamma.

Igår hade vi det hur kul och spårat som helst. Och Coasters är typ det mysigaste utestället i stan. Det gillar vi!
Dock har jag fått ett litet problem. Jag har börjat blöda näsblod. Jag har inte blött näsblod på år och dagar. Och det har börjat gå upp för mig att det är högst obehagligt. Speciellt då man står hukad över handfatet och man ser att det bara rinner blod och förpestar hela toaletten. Jag har blod på mina kläder. På toalettgolvet. Fulla toastolen och hela handfatet, plus kaklet runt omkring. Känns lite halvkul. Tur att det ser ut som att det är mer än vad det är. Och tur är väl det att jag har en mamma som är fantastisk på att lugna sin blodrädda dotter.
Min slutsats är denna: Jag hatar blod!

Kommentarer
Postat av: Tuff B-rud hähä

Jag hoppas du tog modet till dig och inhandlade lite näs-T:er idag <3

2010-11-29 @ 20:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0