We got koka-kola veins, we don't know our names.

Dagens fundering: Bakisheten är ej nådig mot mig. Jag tycker det är rätt orättvist.
Dagens beroende: Satsumas.

Nu sitter jag äntligen i min efterlängtade soffa och har musiken på högsta volym, bara för att jag inte ska somna medan jag sitter framför datorn. Ja så trött är jag, om jag nästan somnar vid mammas uppdukade middagsbord är soffan ännu farligare att sitta i. Och orsaken till att jag är så trött är nämligen den trevliga anledningen att Peter hade anordnat en kusinmiddag igår. Vi fick oss en fördrink hemma hos paret Lindgren, gick ut och åt en väldigt god middag, parkerade oss sedan i Lindgrens soffa återigen och tog en liten efterdrink. Efter det drog vi oss mot Allstar där jag orkade vara en timme, sen blev Sofi för trött och gick hem. Med mig fick jag en promenadvän som jag även fick dinera med inne på småtimmarna. All in all var det en mysig kväll som jag gärna vill göra om igen, snart! Nedan följer en bildbomb.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0