So maybe I'm a masochist, I try to run but I don't wanna ever leave.

Dagens fundering: Varför denna kyla?
Dagens beroende: Tanken på håret. Mmm!

Tillslut ringde jag sjukvårdsupplysningen igår natt, jag blev så jävla less på allt detta blodande. Då jag berättade att det runnit blod i en och en halv timme drog hon efter andan och sa: -Du ska in på akuten. Dom måste få bränna och få stopp på flödet. Akuten för näsblod? Det kändes inte riktigt lockande, speciellt då klockan hade hunnit slå midnatt. Man drar inte på akuten för en skitsak som näsblod för den delen heller. Hon i andra änden av linjen gav mig en kvart och en hel massa tips så jag skulle få stopp på näsan. Och så skillad som jag var såg jag ett slut. I WIN! Så idag har jag varit och köpt näs-tamponger och smörjmedel för snoken(skitkul, not). Himla snälla var dom på Apoteket, det var tre fina damer som hjälpte mig med mitt rackarns problem, det kan man kalla service. Nu gillar jag faktiskt Apoteket! WIN!
Och detta blev världens tråkigaste inlägg. KATCHING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0