A book of love with all the latest moves.

Dagens fundering: I brist på annat?
Dagens beroende: Hannorna.

Namn: Berta Sofi Mayer-Thomassen
Piercingar: Enbart i öronen.
Tatueringar: Två.
Längd: 160 långa cm. Hmpfh.
Skostorlek: 36-37.
Hårfärg: Rött.
Fräknar: Yes indeed!
Motto:

Kär? Nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej.
Tycker du att du är attraktiv? Då jag har mina bra men alldeles för få dagar.
Dricker du? Då det vankas festligheter.
Röker du? Nej.
Vilket schampo använder du? Volymschampoo från TheBodyShop.
Vilken parfym använder du? LOVE etc. Från TheBodyShop.
Vad är du rädd för? Mörker.
Gillar du att tvätta? Om jag hade tvättmaskin i lägenheten hade jag tyckt om att tvätta, men icket.
Gillar du berg- och dalbanor? Nej. Jag drabbas av åksjuka och spyr ner karusellen istället. Mycket givande.

Senaste:
Filmen du hyrde? Tror sista var "Shutter Island" och "Case 39".
Filmen du köpte? New moon.
Låten du hörde: Corroded - Bleed.
Personen du ringde? Mamma kanske?
Personen som ringde dig? Stellan Marklund.
TV-program du såg? Scrubs.

Favorit:
Låt: Just nu? Volbeat - Radio Girl.
Sak att göra: Umgår med min underbara släkt.
Sport: Enbart ett stressmoment.
Dryck: O'boy.
Kläder: Svarta stuprörs och ett svart box-linne.
Film: V for Vendetta
Bil: Snyggast? Mustang.
Serie: How I Met Your Mother.

Har du någonsin:
Gråtit över en pojke? Ja.
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Dragit någon vit lögn har jag nog allt gjort.
Varit i slagsmål? Kan man kanske kalla det.
Blivit arresterad? Nej.
Träffat någon från internet IRL? Ja.

Antal:
Gånger du varit kär? Två.
Gånger ditt hjärta brustit? Ett fåtal gånger.
Hjärtan brustet på grund av dig? Inte en fråga som jag kan svara på?
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Noll.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Like I give a rats ass? (Nu börjar vara less.)

Senaste:
Boken du läste? Jenny av Jonas Gardell.
Personen du fick e-mail av? Någon människa som varit inne på Tradera.
Personen du fick brev av? Flyttbrev av pappa.
Personen du fick sms av? Min korv!
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Med "familj" räknar jag mina bröder och min mamma, så det var kanske kring min födelsedag? Annars var det för åtta år sedan?
Saken du köpte? Mjölk. 

Vad har du gjort idag? Promenadat med min Korv och jobbat. 
Var det kul? Johodå.
Brukar du svära mycket? Lite för mycket.
När stiger du upp på morgonen? Varierade arbetstider.
Vad har du på dig? Skitiga mysbyxor och ett svart linne.
Vad ska du göra ikväll? Kvällen är över.
Vad är du allergisk mot? Gluten.
Var har du ont? Sofi har aldrig ont! Stålkvinnan!
Använder du hårspray? JA.
Kan du stå på händer? Troligtvis inte.
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan.
Salt eller socker? Salt.
Gillar du ketchup? I lagom mägnd.
Är du glad nu? Uttråkad?
Var du glad igår? Nej. Med all rätt enligt...mig.
Vad dansar du till? Just nu? Bruce Springsteen - Ain't Good Enough For You.
Stockholm är... ? Sveriges hufvudstad. Eller har jag fått detta om bakfoten?
Göteborg är... ? En stad där jag fick ögonslicka Bruce Springsteen.
Kan du sjunga? Nej! Men jag kan vissla!
Spaghetti eller makaroner? Båda är mums. Bara det är gluenfritt.
Land du vill besöka? Polen och England ligger på delad första plats.

Så.Jävla.Tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0