Som sommarsnö.

Dagens fundering: Kan hostan gå och ta sig där solen aldrig skiner?
Dagens beroende: Fredagsmys att se framemot.

Stellan ringde mig i morse. Jag vaknade av min ringsignal, tittade på skärmen och tänkte sedan för mig själv: -Vafan vill Stellan mig klockan två på natten? (Klockan var strax efter sju...) Han ville att jag skulle stiga upp och ta öppningspasset och mitt egna pass under dagen. Och så snäll som jag är gjorde jag det.
Då jag väl kom till arbetet möts jag av Stellan med världens största leende. Jag hälsar och ler tillbaka. Och då utbrister han: -Jag har gjort det mysigt för dig! O.K. Han måste ha slagit i huvudet tänker jag för mig själv. (Jag tänker nog väldigt mycket för mig själv?) Men då jag kommer in till köket möts jag av detta:

Då i princip hoppar han fram och säger: -Visst har jag gjort det mysigt? Får du inte lite julstämning nu?!
Jadu, denna Stellan blir man aldrig klok på.

Kommentarer
Postat av: lisa

hahahaha allstå stellan, ibland är han himla kul.

2010-11-27 @ 15:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0