River en vacker dröm.

Dagens fundering: Orka diska eller inte orka diska?
Dagens beroende: Kapuschong.

Inatt drömde jag en sån där konstig dröm.
Jag och Emanuel(Långhåriga duden i Paradise Hotel?) låg i sängen och åt pommmes. Fråga mig inte varför vi låg ner i sängen och åt pommes. (Inga snuskiga tankar nu mina snuskiga vänner!) Sen gjorde jag misstaget att vända mig på rygg, för då utbrister denne "Emanuel": -Fan vad fet du har blivit! Det var en sån där härlig och kärleksfull dröm som man bara blir varm av att tänka på... Känn sarkasmen. Då jag förtäljde detta på min arbetsplats under dagen utbrister Anna i skratt och kunde inte sluta...inte förrän det gått en kvart. Det enda positiva med denna dröm var att då jag vaknade utbrister jag Guld och gröna skogar! Himla roligt att vakna upp och inse att "för tusan, så hemsk var det ändå inte"!
Jag tror dock att detta kan ha varit ett s.k. Wakeupcall. Kanske måste ta tag i min obefintliga träning?

Kommentarer
Postat av: SnorAnna

Men keft plattmage! Och drömmen var faktiskt rolig...

2010-11-21 @ 04:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0