Respect, walk.

Dagens fundering: Pm? Am?
Dagens beroende: Mammas väckningssamtal.

Jag hatar att jobba med Anna. Hon är så himla jobbig! Dessutom petar hon sin näsa och äter upp snorkråkorna medan hon lagar mat. Äckel-Anna.
Fast det där stämde ju inte riktigt? Så då börjar vi helt enkelt om.
Jag sitter iallafall och peppar sönder (redan) till på lördag. Och jag kommer inte heller kunna sluta tjata om det under hela denna vecka heller. Tur är väl det att jag arbetar med en tjej som pratar lika mycket som jag tänker. Eller omformulering: hon pratar lika mycket som jag inte tänker, och kanske så mycket som jag borde tänka? Fan vad förvirrat detta blev. Men jag skyller på den bitande hungern i min mage, och oviljan att gå på toa, bara för att det är så jävla jobbigt att toalettisera i mörker. (Lysröret har pajat) Så tillvaron just nu är väldigt mörk, speciellt under dusch-stunden.

Natthelgen har iallafullafall gått som på räls. Vi har nästan kunnat enats om att det nästan har gått lite för fort? Vilket typ aldrig händer. Men jag tackar, bockar, bugar och niger...och allt som hör till.

Kommentarer
Postat av: SnorAnna

Men asså Sofiiiiii nu kan jag ju inte vara anonym när jag skriver kommentarer. Nu kommer ju alla fatta vem jag är! Äter glass med chocklad som stelnar. Och vet du den stelnar faktiskt :O

2010-11-22 @ 14:50:24
Postat av: SnorAnna

Och låten heter faktiskt respect, ROCK!

2010-11-22 @ 14:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0