It's a world of it's own in here. We get to do what we decide to.

Dagens fundering: Varför blir jag pirrig i magen bara för ett kamera-köp?
Dagens beroende: Hjälp från Olle och Lars.
Helgens citat: "-Nej jag är inte för full, jag hittade ju hem!"

Idag har jag återigen gått runt och varit nervös på jobbet, dock var denna gång inte på-grund-av jobbsökandet utan det var för att jag hade bestämt mig för att köpa en systemkamera. Varför jag var pirrig i magen har jag ingen aning om, men en sak är säker, lyckoruset efter jag pungat ut sju lappar var inte litet.
Nu ser jag bara fram emot att få lära mig denna lilla leksak. Det är väldigt mycket att lära, jag hoppas att jag någon gång i framtiden kommer att få kläm på det.
Och jag tackar Lars så innerligt för all hjälp jag fått av honom de senaste dagarna. Utan honom hade det inte blivit något köp. Sen var ju Olle en klippa på att sälja skiten till mig också! F.A.B.U.L.O.U.S.
Jag är så lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0