Det kräver att man har gener & anlag och det har inte jag.

Dagens fundering: Pickeli?
Dagens beroende: Som flickan sa.

Efter arbetet trängde jag mig på Korvis och Polia då dom gick på stan. Jag fick tillochmed följa med och äta middag, så vi slängde i oss en kebabtallrik. M.u.m.s. Jag tror dock att vår trio var rätt trötta för vi skrattade och slutade aldrig skratta. Alla skämt som avslutades med: "...som flickan sa." skrattade vi ljudligt åt. Vi skrattade åt Maritas tankning. Vi skrattade åt allt som kom i vår väg. Vilket är rätt pinsamt, om ni har hört mitt skratt så förstår ni.
Sen drog jag och Korven upp till my place och hon hjälpte mig med hårfärgning. Mycket uppskattat.
Dock fick vi ta farväl. Korven och Bäbis drar till Egypten på fredag. Och jag kommer inte att få se dem igen...förrän om två veckor. Hur ska jag klara mig utan min Korv hemma i Sverige? Ja det är för mig en gåta.
 
 
Lägg märke till den underbart snygga tischan jag har på mig. "Skamliga förslag mottages".
Den fick jag av min kusin i födelsedagspresent. Försökte han säga mig något?

Kommentarer
Postat av: Emilia

Och du använder inte den tröjan på krogen?? Why ?

2010-11-25 @ 01:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0