Alone in the desert and cold, so cold.

Dagens fundering: Hette han Bullet? Njaa.
Dagens beroende: Michael Poulsens sköna stämma.

Jag är tät i näsan. Jag sitter och stickar medan jag ser skit-program på tv. Jag kommer på att jag är tät i näsan igen. Jag börjar störa mig mer och mer på att jag är tät i näsan. Jag inser att jag sitter och stickar utan att bry mig om hur det blir eftersom jag bara tänker på min täta näsa. Jag blir störtsur och måste börja ta upp det jag nyss stickat för att det blev fult. Jag blir störtsur över att min näsa får för sig att på kvällskvisten ska den bli täpptjätt. Ja, alla dessa I-landsproblem. Livet är hårt.

Kommentarer
Postat av: linnéa

Du är så cool som stickar Sofi! Lär mig!

2010-11-10 @ 11:01:39
URL: http://ldubbelv.blogg.se/
Postat av: SnorAnna

Men vad tusan ännu en grej att kolla upp. Ska fan ta å beta av hela skiten nu på en gång. Btw ogillar starkt att min äppel festis stinker lök!

2010-11-21 @ 04:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0