I think I should know how to make love to something innocent without leaving my fingerprints out.

Dagens fundering: Måste.Fortsätta.Sova.
Dagens beroende: Kaffe.

Jag insåg nyss att jag har fryst ut min blogg, jag har dissat den för mina andra verkliga vänner.
Vilket känns som en rätt fair deal.
Men med tanke på att min kära poliamamma sitter och sträckläser mina ack så intressanta inlägg är hon värd att få lite uppdatering av mitt liv.

I lördags var det fest hos Linnéa som sagt.
Linnéa, Malin, Emilia, Hanna, Frida och myself.
Det bjöds på gudomligt god mat och fördrink.
Efter maten blev det tjejsnack, singstar och senare Station8, vilket gillas skarpt.
Jag söp även bort en karta.

Söndagen spenderades i Hannas säng där vi såg på film och tryckte godis.
Fick även inse hur äcklig Linnéa verkligen är, en väldigt behövlig vetskap.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Äcklet

Haha, vet du? Jag blev stoppad och vistiterad i tullen hem från London. Blev tvungen att öppna dosan med utlagda prillor och fastkletat tuggummi. Då skämdes jag. Faktiskt.

2010-03-12 @ 10:01:56
URL: http://ldubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0