Jag tror jag aldrig någon gång har trott på att tro.

Dagens fundering: Alltså "Edward Scissorhands" är bland dom mysigaste filmerna som gjorts.
Dagens beroende: Min löparrunda.

Jag har ingenting vettigt att skriva för tillfället.
Så då tänkte jag boosta mitt självförtroende genom att rada upp med enbart positiva påståenden som jag åstadkommit de senaste dagarna.
- Jobbat 20 timmar extra inom loppet av en vecka.
- Sett New Moon bara två gånger och inte mer!
- Kört igång med träning, vilket har resulterat i extrem sadelsmak i stjärten.
- Sprungit en mil. (Med tanke på att jag bara har kunnat springa högst tio minuter tidigare så är detta som att ha bestigit Mount Everest.)
- Kunnat köra bil trots det otroligt dåliga föret. (De vet fortfarande inte hur man skottar här i stan) Min bilrädsla är därför snart besegrad...förhoppningsvis.
- Skottat snö hos mamma och som belöning fick jag pizza.
- Har kunnat jobba en hel dag med huvudvärk och praktikant, och trots det har jag varken skrikigt eller kört dissen mot henne.
- Investerat i en köksmatta som jag ha velat ha i snart ett år.
- Gått och lagt mig tidigt de flesta kvällar.

Trots detta kommer jag få smisk på torsdag, ordentligt med smisk.
Det känns inte bra.
Det känns jättedåligt.
Jag hatar det!
Hatar över allting annat!!! (Observera tre utropstecken)
Allt jag hade önskat var att slippa all denna skit.
Det är bara att bita i det sura äpplet och hoppas på att jag får behålla känseln i mina fötter ett tag till.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0