It don't matter what you see, I know I could never be someone that'll look like you. It don't matter what you say, I know I could never face someone that could sound like you.

Dagens fundering: Jag har sagt nej en gång och det räcker. Sluta tjata. Jag hatar tjat.
Dagens beroende: Naturchips!

Jag har skrivtorka.
Och jag har dessutom fruktansvärt tråkigt.
En enorm tristess.
Ingen bra kombination.
New Moon har jag redan avvärkat för kvällen och det kändes lite väl besatt att trycka igång den en gång till.
Tur är väl det att tröttheten har börjat kicka in och eftersom jag har öppningspasset imorgon på jobbet så har jag en skälig anledning till att lägga mig tidigt.

Trots att jag har varit ledig hela dagen, med ingenting att sysselsätta mig med, har jag fortfarande inte bytt min hallampa.
Den har varit ur funktion sen...i januari iallafall?
Det är nog något med mig och min trasiga glödlampa i hallen, kanske någon slags synonym för någonting annat i mitt liv som blir fixat då jag tar tag i denna otroligt energitagande syssla?
En miljon eller två skulle inte sitta helt fel.
Men det får vänta till någon annan dag, då jag kommer ihåg eller orkar.
Den som lever får se.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0