Just stay with me now. Say the word and we'll go.

Dagens fundering: Nej, nej, NEJ! Inte Roland!
Dagens beroende: Blodsockerhöjande ting.

Hektiskt har det varit de sista dagarna.
Eller hektiskt är väl kanske att ta i men jag har åstadkommit mycket iallafall.
Jag har satt igång med träningen och jag har jobbat som ett as.
När jag hade tråkigt en stund igår så räknade jag ut att jag har 20 timmar extra under denna arbetsvecka.
Det känns som om det är rätt mycket?

Angående träningen.
Min kondition ligger på noll, eller ja, vi kan tillochmed säga att den ligger på minus.
Skrämmande är vad det är.
Igår drog jag och korv-Hanna på ett core-pass och på ett spinning-pass.
Idag har vi båda en sjuk sadelsmak i stjärten.
Nu kan jag bara tala för mig själv men jag har knappt kunnat röra på mig idag.
Med skönt är det, riktigt skönt!

Nu ikväll efter jag slutat mitt arbete har jag fått veta att vi förmodligen har den klockrenaste chefen genom tiderna.
Eller ja, det var nog också att ta i, men han har sina ljusa stunder.
"-Ja, har jag berättat för dig att jag har en tjej här på jobbet som jublade över att hon skulle få bli våldtagen i lördags?" Han syftade då tydligen på mig, han har missförstått mig totalt.
Han lägger även ut sina tuggummin på väl valda platser och efter dom har stelnat till ordentligt tar han upp de hårda salivklumparna och stoppar in dom i munnen igen. (Det påminner mig lite om både Linnéa och Roger)
Då vill jag kräkas.

Anyways.
Imorgon kommer att vara den tråkigaste dagen någonsin.
Jag har ingenting att göra och är ledig hela jävla dagen.
Inte ens lite disk har jag att sysselsätta mig med.
Jag kommer att dö av tristess i min soffa, på riktigt!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0