These violent delights have violent ends and in their triumph die, like fire and powder. Which, as they kiss, consume.

Dagens fundering: Äntligen, ÄNTLIGEN har jag fått tag på min "precious", New Moon!
Dagens beroende: O'boy.

Personalfesten i lördags var helt enkelt en succé.
Vi blev bjudna på mat, efterrätt och alkohol.
Jag har även bestämt att Josse ska ge mig deras hus, så jävla fresh!
Dock har jag en känsla av att det inte kommer att hända?

Nu har jag även fått tillökning i min kompiskrets.
Först och främst har jag min korv-Hanna och nu även min skink-Emilia.
"Jag luktar skinka! LUKTA!"
Och så illa var det att jag luktade, hon luktade skinka, så gott har hon nog aldrig doftat tidigare!

"Emilia sitter fast i tvättnedkastet! Emilia sitter fast i tvättnedkastet! Du måste komma och hjälpa oss att dra upp henne därifrån, NU!"
Emilia satt dock inte fast i tvättnedkastet, som jag allvarligt trodde på, hon stod bara nedanför och tittade upp genom hålet och såg smånöjd ut.
Och genom tvättnedkastet kom det farandes chips...med dillsmak för dom intresserade.
Men senare kom Josse på den fantastiska idén att slänga ner en skinka på Emilias ansikte, vilket också genomfördes.
Därav namnet skink-Emilia...och lukten.

Telefonsamtal från Homlträsk uppskattades kraftigt också.
(Korv-)Hanna tävlade mot sin mor om vem som tålde mest sprit.
Eftersom Hanna dricker sprit som vatten så var den självklara vinnaren korad redan innan tävlingen hade satt igång.
Ja roligt verkade dom ha, och om man ändå kunde vara på två ställen samtidigt hade detta varit ett ypperligt tillfälle.

Kvällen har spenderats i soffan med, ja just det, New Moon.
Tårarna har sprutat som vattnet i en vattenslang på en varm sommardag.
Åh vad jag älskar den filmen, nästan lika mycket som Twilight, men bara nästan.
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0