In my head, I see you all over me. In my head, you fulfill my fantasy.

Dagens fundering: Hur ska denna dag sluta?!
Dagens beroende: Musik.

Idag har jag skitat.
Skitat ordentligt.
Och jag menar inte toa-skitat, nej utan jag menar grillskitat.
Jo för jag har rengjort en grill, en gammal grill, med gammalt smuts...inbränt smuts.
Jag har väl kanske gjort roligare aktiviteter i mitt liv, men vad gör man väl inte för chefen?
Typ helst ingenting.

Jag och HannaP ska även dra ihop ett gäng.
Ett gäng som vill se "Alice i Underlandet" i 3D.
Vilka är sugna är dock frågan?
Och när är det lagligt att börja peppa inför lördag?
Alla dessa ointresanta men ack så viktiga livsfrågor.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0