Follow me down, out of this town, girl you're moving way too slow.

Dagens fundering: Vad ska vi ha för kläder på lördag?
Dagens beroende: Godispåsen Linnéa kom med på jobbet idag, gulledeg!


B.E.S.A.T.T.

Idag fick jag ett sms av min polia-mamma.
"Om jag sjunger, Far jag kan inte få upp min kokosnöt. Hur sjunger du då?"
Mitt svar var då:
"Alla sätt jag prövat på är feel!"

Men det var ju såklart fel eftersom vi sjunger tvåstämmigt, jag och Polia, så det rätta svaret var: kokosnöt.
Det finns en inspelning på denna vackra sång i min mobil, framförd av just mig och min polia.
För tre år sedan sjöng vi och jag hittade den nyss, vilken guldgruva till telefon jag har!

Med detta sagt vill jag understryka att min Polia-mamma är sötast som tänker på det en vanlig dag som denna!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Korvis

Hahah du måste skicka den till mig, Ska lätt ha den som ringsignal ;) Ni var sååå dåliga! :)

2010-03-17 @ 21:45:55
Postat av: polia

korvis ska inte ha den...



2010-03-18 @ 07:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0