I thought that if I didn't go and play the sadness would get bored and go away.

Dagens fundering: Lars Winnerbäck kanske inte är så tokig trots allt?
Dagens beroende: Tanken om att få dra till Holmis någon dag framöver.

Ett fika med Lillebäbben idag.
Himla trevligt att äntligen ses och få höra om hennes resa till Thailand.
Jag är inte avundsjuk, nej inte alls, jag lovar!
Not.

Jag fick tillochmed träffa min Polia-mamma och Stefan idag!
Även min riktiga mamma!
Åh vilken dag!
Jag känner att mitt humör börjar stabilisera sig efter mitt lilla missöde med att supa bort vissa saker och ting.
Positiviteten kommer tillbaka och gör Sofi till den gamla goda Sofi igen.
Dock med mitt goda humör följer även en lite mindre rolig sida av mig själv.
Med det sagt vill jag erkänna att jag syndat.
Syndat rejält.
Jo jag har shoppat.
Men bara bra saker...tror jag?
Hellre shopping än att vara en bitterfitta, right?



Anyways.
Jag har nu suttit och gottat mig framför "The Vampire Diares" och börjar nu fundera på att fortsätta på samma spår och slå igång "Twilight". (Jag har inte sett film på min nya tv än, vilket är en skam)
Ska ju försöka vända på dygnet också så det passar ju perfekt i handsken!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Gjermundalbertine

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2012-01-27 @ 08:52:29
URL: http://gjermundalbertine.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0