There's a place I know if you're looking for a show. Where they go hardcore and there's glitter on the floor.

Dagens fundering: Har nyvaknat, så min enda tanke är frukost!
Dagens beroende: Mobil?

För ikväll är det fest hos Linnéa, för ikväll är det fest hos Linnéa, för ikväll är det fest hos Linné-eea, fyfan vad hon är bra!
Vi blir tillochmed bjudna på middag!
Och med det sagt vill jag uppmärksamma att hon har gjort ett jävla bra jobb.
Gluten och mjölkfritt, vegetariskt och helst inte så mycket socker.
De ni, försök klå det!

Men nu ska jag slänga i mig lite frukost för att sedan kanske försöka göra mig vacker inför kvällens påhitt.
Ser även framemot bakisdagen med tjejorna imorgon.
Tjoho, livet kommer att leka i helgen!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0