The best kind of love is when you have no expectations at all.

Dagens fundering: Oj!
Dagens beroende: No-stress-pills?

Jag är hungrig och jag är opeppad på dom närmsta dagarna. (Bortsett från lördag och söndag)
Imorgon ska jag till medicinmottagningen och sedan rusa till arbetet och jobba...utan min vapendragare.
Kommer bli förvirrat.
På fredagen väntar en öppning och jobb...utan min vapendragare.
Kommer bli förvirrat.
Men sen drar jag!
JA! Då ska Holmträsk intas och befolkningen utökas till det dubbla, nästan.
Men sen på måndagen igen väntar en öppning, jobb hela dagen och sen stängning.
Jajjemus, det blir tretton timmar i ett kör, utan rast...utan min vapendragare.
Kommer blir förvirrat.
Jag känner att jag börjar bli en aningens deprimerad tack vare allt detta jobb.
Men det blir cash, mycket cash.
Eller ja, det blir mycket för att vara på Frasses om vi säger så.
Högavlönat är väl att ta i några miljoner gånger om.

Nu ska jag ta tag i mig själv (hur jag nu ska lyckas med det) och börja göra mig klar för sängen som bara står och väntar på mig.
Den säger: Sofi, kom och ligg med mig!
Ja jag lovar, min säng säger så, men bara till mig "för jag är speciell"!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Lisssss

Soffe! Nu tkr jag du ska chilla med överarbetet!!!

JAg vill komma hem till en glad och lycklig Sofi i sommar, SÅ DETSÅ !

2010-04-01 @ 12:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0