No one knows who you are. Just another girl alone at the bar.

Dagens fundering: ChiliCornCarne! Ris! Nudelwok! Plättar!
Dagens beroende: Frassekäk? Yuck.

Jippi, jag har överlevt helgen!
Än så länge iallafall.

Fredagen gick sjukt bra.
Dock enbart för mig?
Av någon anledning fick Hanna alla jävliga och otrevliga kunder och jag alla snälla, vilket jag inte riktigt kan förstå.
Lördagen gick...inte riktigt lika bra tack vare olika faktorer.
Men jag fick till det!
Jajjemen, Sofi ska gifta sig med...någon...kille....igår...eller kanske inte?
Ja det var ett frieri på hög nivå.
Ack så romantiskt!
Nu ska jag flyga iväg på mina rosa moln och snickra igång lite frukost.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Korv-Hanna

Var det garderobskillen? ;)

2010-03-14 @ 18:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0