Den där pojken jag aldrig kände, som gick på gator jag aldrig såg och tänkte tankar jag aldrig tänkte, under ett tunt och flygigt hår.

Dagens fundering: Vad ska man slänga på sig för kläder imorgon?!
Dagens beroende: Kaffe.

- Åke M har nyss blivit pappa!
- ?
- Ja! Det innebär ju att man kan ha ett sexliv efter femtio! Tjoho!
(Efter detta uttalande spårar det mot en mer icke barntillåten konversation)
Det är vår chef det.

Nu har jag färgat mitt hår.
Det blev rött...väldigt rött.
Och nu tänker ni, hur kan hon få ännu rödare hår än vad hon redan haft?
JO för det har jag lyckats med nu.
Dock blev det fint, tror jag?

Hittade nyss en liten film från Youtube.
Hårshowen på Station8, början av den iallafall, så jag hinner inte vara med vilket var rätt tur.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0