Mirror, mirror on the wall, who's the baddest of them all?

Dagens fundering: Vad har jag gett mig in i?
Dagens beroende: Så lite sömn som möjligt, hur nu det går ihop?

Kvällen gick smoothly för mig och Emma.
Sen kom Josse trots sin skada, vilket var väldigt ridderligt av henne.
Nattruset kom igång.
Jag ville dö.
Försvinna från jordens yta.
Gråta mig till söms.

Men sen fick vi lite inside information om en viss dam som varit lite underlig under kvällen.
Nämner inga namn, då finns det risk för att jag får spö vid ett senare tillfälle.
Dock var det höjdpunkten på kvällen.
Skadeglädje är den sanna glädjen.

Fast min sömn blev inte lång.
Somnade efter sex och vaknade (av en slagborr som vanligt) klockan tolv.
Kändes lite slitet, men om man ser på det positivt, somnar jag säkert lätt ikväll.
Yey!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: eho

jag steg upp tio =) emma

2010-01-18 @ 11:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0