We are the angry and the desperate, the hungry and the cold. We are the ones who kept quiet, and always did what we were told.

Dagens fundering: Bjarnes födelsedagspresent?
Dagens beroende: Kaffe.

Jag är trött, men vill inte gå och sova.
Varför?
Jag har ingen aning.
Fick bara olusten att krypa ner under täcket och krama om min elefant.
Mycket konstigt?

Dessutom ska jag vara så svag att jag erkänner att Rise Against är bra, trots mina nervärderingar till bandet.
Deras radiohit suger dock fortfarande, vilket jag kommer stå fast vid tills jag kolar.
Sådetså!

Och nu vidare till ett önskemål från en väldigt anonym källa:
Den som spyr av Jäger är en stor fet vekling!
Känn DIG träffad, ja just det, jag vet.
Jag.Vet!
Åh, livet kan vara allt för underbart ibland!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0