Vad ska vi göra med Henry?

Dagens fundering: Vill min kropp ha ihjäl mig?
Dagens beroende: Sömn.

Jasi, denna dag vill jag inte göra om.
Trots mitt konstanta vattendrickande ligger jag ändå och mår skit, och det är en underdrift.
Gud vill mig allt ont.
Med ett par väl valda/vackra ord så kastade jag upp som en häst.
Jag och Lisse körde nog på i samma takt.

Men trevligt hade vi!
Och kvällens citat var:
"-Oj men förlåt! Jag spillde på dig!"
"-Nej men det är lugnt, jag har ju slips!"
Underbart glada människor.
(Jag vill ha lite kort från dig Lisse, då det passar.)
Tjing!


Kommentarer
Postat av: liiissiie

Vi får MSN dejta någon dag så skickar jag över dom :)

2010-02-15 @ 11:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0