Du ville prata häromdagen men helt plötsligt blev det tyst. Jag undrar vad som hände, vi som skrattade nyss.

Dagens fundering: Varför lyssnar jag på depp-musik tills jag är lika deppad som typ ett emo-stadie.
Dagens beroende: Positivitet?

Försovning.
Ja, jag vaknade av att mamma ringde och hon undrade varför jag fortfarande låg och sov.
Jag dum-lade henne genom att svara: -Ja, kanske för att jag börjar klockan elva?!
Hon tillrättavisade mig: -Klockan är halvelva... Jag ringer dig nog sen, ha det bra på jobbet idag.

Min dag började sämst och den fortsatte i samma anda.
Jag smittade tillochmed av mig till mina ack så tålmodiga arbetskamrater.
Och jag avslutar denna kväll med deppmusik utan dess like.
Varför detta obrytliga mönster?
Man kanske skulle slå igång Twilight?
Dock kan det hända att den får motsatt värkan, en kväll som denna.
Friskt vågat hälften vunnit?

"O jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
Och jag kan inte skilja på om jag vill vara med dig
O jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
O jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
Men du om någon borde förstå att man inte gör såhär mot mig"
- Mellissa Horn.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0