Some dudes know all the right things to say. When it comes down to it, its just a game. Instead of talking let me demonstrate. Get down to business lets skip foreplay.

Dagens fundering: Sluta snöa för i helvete gubbjävel! (Ja jag kallade vår s.k. Gud för en jävel, åh vad jag ska njuta av värmen in hell.)
Dagens beroende: Mamma.

Det snöar.
Jag vill inte ha mer snö.
Det är jobbigt att gå till och från jobbet, man får plumsa eftersom denna stad inte vet hur man skottar, man får snö i ögonen (nej man har inte den fördelen med glasögon, att dom stoppar snön för att krypa in i synverktygen), blöthet får man också dras med.
Det var inte den bästa starten på dagen.
Men det som gjorde det värt att fortsätta framåt var vetskapen om att jag är ledig imorgon, plus att mina öron njöt av Rise Against och LostProphets.

Måndagsdepressionen har nog förmodligen hunnit ikapp mig igen.
Eller så är jag så förbannat trött efter helgen?
Något är det för positiv kan ingen anklaga mig för att vara.
Jag behöver Twilight och en Ben&Jerrys.
Dock saknar min frys glassen och livet känns inte värt att leva.
Fast det var en överdrift, överdrifter är bra, då kanske folk tycker synd om en?
Synd om Sofi!
Synd om personer i Sofis närhet då hon är grinig...

Anyways.
Det är ju roligt att stoppa munnen full med sugrör och sen lägga tillbaks dom i lådan igen.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0