So hold me when I'm here. Love me when I'm wrong. Hold me when I'm scared and love me when I'm gone.

Dagens fundering: Hur ska jag orka?
Dagens beroende: Tanken på att jag slutar fem.

Det har varit en lätt fullspäckad tid dom senaste dagarna.
Resumé:
Staden gjordes osäker med mamma på fredagen, hittade lite fina fynd som nu pryder min garderob.
Pungade även ut några lappar på Expert, en televisionsapparat hänger nu på min vägg och det ska jag tacka min broder Jan för. TACK! TACK! TACK!
Jag blev erbjuden nattjobb, vilket jag nappade på.
Under den natten fick vi besök av sjukt vidrigt folk som var uppkäftiga som få, med vissa undantag förstås.
Vi fick även bevittna det största havet av folk som låg på golvet efter ha slagits, en blandad kompott kan man lugnt säga.
Och idag, lördag, har spenderats på jobbet.
Men det mest väsentliga är väl att jag fick 1 timme och 45 minuters natts sömn, natten till idag.
Jag är lite trött.

Dock gör det ingenting för ikväll har jag fått umgås med mamma och min "polia-familj".
Vi har haft det jättemysigt tillsammans.
Och nu längtar jag bara efter att få fara till Holmträsk och ha en sådan där dag då det bara händer tokigheter.

Nu ska jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna, bara för att jag haft en underbar kväll med människor jag tycker väldigt mycket om. (Observera att Korv-Hanna inte var med ikväll)
Med det sagt drar jag fram mitt elaka skratt, gäspar en aning och viker igen dator-knäveln.
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Korv-Hanna (tydligen)

Skulle vara sjuuukt kul om vi var i holmis en helg som på den gamla goda tiden ;)



och förresten, jag gillar INTE mitt nya smeknamn!!:P

2010-03-01 @ 13:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0