Just shake that ass bitch and let me see what you've got?

Dagens fundering: Middag?
Dagens beroende: Pommes.

I fredags blev det kusinfest.
Jag, Jocke, Hanna och Jimmy.
Mycket angenämnt!
Kvällen började med "världens minsta pizza" för min del, och vanliga pizzor för resten av gänget.
Och en kort stund därefter hade Jimmy gjort ett X antal drinkar...feminina drinkar.


Drinkspel togs fram.
Jag chickade dock eftersom jag skulle vara respektabel och att kunna gå dagen därpå.


Det bjöds på otroligt vacker skönsång då singstar togs fram.
Jimmy gick all-in och framförde en sjukt cool "breakdance", dock slutade det med att han satt ihopkurad längst upp på en hylla i deras walk-in-closet. Spårat.
Han kunde tydligen stå på händera också? 


Efter många incidenter(?) så fick vi oss ut på krogen.
Vi tog en taxi och Hanna pratade sönder chauffören, dessutom bjöd vi även där på vacker skönsång.
Hero of war.
Väl ute hände typ ingenting.
Det var kallt, det var ungt folk som jag aldrig sett ansiktena på förut, det fanns inga bord lediga, en blond tjej låste in sig på toan så vi fick vänta i en evighet på att få kissa, Mats dissade oss på en krogrunda.
Men i trevligt sällskap så rockar det iallafall. 

(Och jo jag vet att rubriken till detta inlägg är inte helt OK, tragiskt men sant passar det in.)
Tack för denna kväll!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0