I'll never be the same if we ever meet again.

Dagens fundering: WHY?!
Dagens beroende: Mackor och mammas sjukt goda middag!

Lördagen spenderades i soffan hela dagen, förutom en avvikelse, en promenad för att hämta upp Frasse-mat som skulle sänkas vid middagstid.
Sen blev det att göra sig klar och återigen ta fram cidermagen.
Jag anlände till Emilias place och möttes då av Emilia, Linnéa och Frida.
Sen kom Hanna och även Malin.
Mycket mysigt.
Där satt vi i soffan och dömde ut allt vad som Melodifestivalen handlade om.
Jag tycker synd om Linnéa och Malin som tycker om just det televisionsprogrammet men dom hakade på lite och erkände att det kanske inte var så vidare värst bra bidrag.
Kanske bättre lycka nästa lördag?

Efter ett glas eller två begav vi oss ut mot Stations dansgolv.
Trevlig stund med trevliga människor.
Många danssteg senare fick jag min vilja igenom och vi for till Frasses, älskade Frasses.
Jag kan inte äta någon annanstans, jag blir så villrådig!

(Och ja, bilden har snotts från Linnéas blogg eftersom jag glömmer bort att jag äger en kamera)

Och grädden på moset var att en snäll själ skjutsade hem mig.
Sjukt uppskattat!
Bakisdagen blev inte av förresten? Eller?
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0