Säg, är det långa nätters fara att se det man vill se och var den man vill vara och ha någon att ty sig till när långa nätter inte blir som man vill.

Dagens fundering: Stellan är en bajs. (Inte en gratisbajs)
Dagens beroende: I behov av en tvättid!

Måndagsdepressionen sitter fortfarande i.
Det enda positiva i min tillvaro var speldagen med Korv-Hanna igår.
Jag insåg dock att trummor är nog inte min grej.

Och toppen på isberget var att jag inte fick hoppa in och jobba två extratimmar idag, vilket sög.
Men det som sög desto mer var det faktum att jag hade tvättid idag, vilket jag struntade i just för att jag inte skulla hinna med det innan jobbet.
Mina sockar har tagit slut, jätteslut.
Jag får väl vända dem ut och in?
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0