Open up my eager eyes, 'Cause I'm Mr Brightside.

Dagens fundering: Låt mig få sluta. Låt mig få sluta.
Dagens beroende: Tuggummi. (Sånt som läker då man tuggar på det, mycket viktigt att få med.)

Ett extrapass till avklarat, jag börjar bli bra på det här!
Mycket folk, mycket sol och mycket dimma tack vare flåt.
Yum. Not.

Och kvällen har spenderats i soffan framför "The Vampire Diaries" och msn-snack med min Jennie.
Mycket lärorikt?
Dock har jag varit lite duktig ikväll ändå, det är sant!
Promenad, trott eller ej.
Fast den man hade med sig ville bara gena under hela promenaden, vilket gick i lås då mina lår ville ge upp.
Mycket trevligt.
Man behöver lite skratt i vardagen har jag börjat upptäcka.
Downside-Sofi är long gone, Happiness a La Mode- Sofi är välkommen!
Här ska kvällsfikas!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Din förevigt ;)

Weeeeeeeeeii :) Vi gillar happieness a la mode- Sofi :)



ÄNTLIGEEEEEEN FREEEEEEEEDAG OCH HELG :D



Puss sötnos :D

2010-02-12 @ 11:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0