I may be dumb, but i'm not stupid in love.

Dagens fundering: Mina och Elins framtidsutsikter har ändrats drastiskt.
Dagens beroende: Tappat allt idag.

Måndagsdepression utan dess like.
Trötthet, opepp, sur, seg, huvvuvill och diverse otrevligheter.
Denna dag har verkligen sugit balle om jag får säga det själv.
Så påväg hem från jobbet gick jag in på Karamelltåget och köpte en godispåse i hopp om att det skulle göra mig gladare.
Dock har jag inte kunnat trycka så mycket som jag önskat.
Jag har en olustig känsla som jag inte riktigt kan bli av med, hoppas den försvinner inom kort.

Men imorgon ska jag och min käraste Lill-Hanna kanske ta en tvspelsdag och bara slappa.
Om hon nu inte åker på jobb vill säga, då får vi ta det en annan dag.
Jag hoppas dock på morgondagen för det betyder att jag har en skälig anledning till att skjuta upp min tvättid ännu en dag.
Det är så jobbigt att tvätta.

-Jamen hans lägenhet känns så mycket större eftersom han har så stora garderober!
-?


Tönten i mig tycker att denna låt är sjukt bra.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: A2 Hosting

Interesting.

2011-01-21 @ 08:48:11
URL: http://a2-hosting.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0