I just want to save you while there's still something left to save.

Dagens fundering: Var håller allt folk hus?!
Dagens beroende: Kaffe.

Jaha, så nu har Lisse farit från denna underbara(?) stad för sin destination Oslo.
Helt sjukt!
Men vi räknade att det var bara fyra daghelger, cirkus, innan vi återser varandra igen.
Vilket känns rätt tryggt och bra.

Och dagen har spenderats på jobbet med syselsättningen att lära sig att blåsa bubblor med tuggummit och sträck-druckigt kaffe.
Fullt ös?

Jag: -Alltså du kommer bli en sån där lärare ingen vill ha.
Hanna: -Nej, jag tror jag kommer bli en tuff lärare som alla tycker är snygg.
Jag: -Jamen typ! En sån som alla vill ligga med?
Hanna: -Ja, precis!
Jag: -Och en sån som alla kommer få ligga med!
Hanna: -Mäh! (med följden av "om blickar kunde döda.")

Mycket underhållande.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0