I asked her to stop, I begged her to stay but she pressed on. So I lifted my gun and I fired away.

Dagens fundering: Bekymmer inför lördag?
Dagens beroende: Pommes, not good. Not.Good!

Jag vaknade, pratade med Linnéa i tele-fånen, fikade frukost och fick ett sms om jag kunde börja tidigare idag med.
Klart som fan att jag kan!
Tillochmed med nöje!

Dock en mindre kul nyhet är den att Linnéa sviker mig på lördag, och NEJ jag är inte ledsen för det.
Eller jo, kanske lite eftersom det är så kul att ha med den tokiga kvinnan, men mer glad för hennes skull att hon snart ska få uppleva en homofest, vilket tydligen inte händer alltför ofta här i stan?
Your night is going to be legen...wait for it...dary!
Bara jag får ett fyllesms är jag nöjd, fair deal?
Och tur är det att jag har kunnat övertala min Olycka att slå följe med mig, fast det krävdes kanske inte så mycket övertalning.
Vad gör man inte för sin framtida hustru?

Nu är det bara torsdag-dag och fredagnatt kvar, sen är det lördag!
Woho!
Eller ja, buhu till "avskeds" och woho till "fest".
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Homot

Klart du ska få ett fylle-sms Sofi, och en puss vid ett senare tillfälle :D

2010-02-11 @ 19:46:42
URL: http://ldubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0