What'll you do when you get lonely and nobody's waiting by your side?

Dagens fundering: Varför går inte Harry Potter på 3D nu när jag har bestämt mig för att ta tag i saken? Karma.
Dagens beroende: Ägg.

Dagen har spenderats i soffan med stickningen i högsta hugg. Mysdag uten dess like. Och toppen på det, jag har varit alldeles själv. Det har bara varit jag och lite musik strömmandes från de sämsta datahögtalarna man kan hitta. Sen gjorde ju mina kungar inte saken sämre.
Eric Clapton - Layla. Iggy Pop - The Passenger. Chris Rea - The road to hell, Part 2. Dire Straits - Walk of life. John Fogerty - Deja Vu. The Eagles - Hotel California.
Dock kan inga av dessa ta min Bruce's plats, men ack vad livet kan bli ljuvt bara av lite fin musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0