You spend your life waiting for a moment that just don't come.

Dagens fundering: Åter igen, varför så kallt?!
Dagens beroende: Min Polia-mamma!

Jag tror att Nickan vill påpeka att jag saknar ett par dussin hjärnceller. Hon hade gjort detta enkom till mig:


Sen vill jag inflika detta till min favorit-Slida Anna-Ida:
Hej på dig med! Jag försökte svara på ditt meddelande du skrev till mig för någon dag sedan men det gick inte. Mycket stor besvikelse! Anyways så hoppas jag att du har det lika bra som du är grym! Vi måste förövrigt ses snart, det är på tiden. Kyss och smek!

Kommentarer
Postat av: slidan;)

men sötis:) haha jodå livet leker, att det snart är lov gör det inte sämre, syns snart snygging, puss

2010-12-12 @ 22:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0