A moment forever.

Dagens fundering: Klädval inför kvällen?
Dagens beroende: Mys.

Jaha, då kanske man ska ta sig i kragen och göra en sån där vacker sammanfattning om året som gått.
Denna kväll, kusinfesten, uppkom smeknamnet KORVHANNA. Stort och magiskt.

Lisses avskedsfest. Kramarna spårade, umgänget spårade...ja, hela kvällen spårade. (Öppna bildörren i rasande fart bara för att få spotta kanske inte var den klokaste idén som uppkommit)

Vårat tjejgäng fick träffa denna pingla!

Firmafesten i Innervik var legendarisk, mycket tack vare skinkan.
Samma kväll i Holmträsk, har jag hört ryktevägen, spårade ungefär lika mycket.

Och sen kom påsken.


Och valborgs.
Jag och min Polia-mamma Marita knåpade även ihop en avskedspresent till Lars innan han drog iväg till Afghanistan. Bokens innehåll är dock hemlighetsstämplat.

Sommaren kom och festligheterna började.



Midsommar kom. Bland den bästa kvällen med släkten. Då tog jag tag i kragen och tog ett nattdopp. Medan jag simmade i vattnet så lycklig skrek jag ut: -JAG VILL BADA! Och Marita rättade mig: -Sofi, du badar redan...

Våran egna mys-Mats.

Stadsfesten kom. Det blev en...fyrdagars.



Trästock. Min högtid. Jag fick se Moneybrother, Melissa Horn och Kristian Anttila.

En dag i Holmträsk tog vi impulsbeslutet om att dra till Lycksele djurpark. Det var roligt. Har inte varit där sen barnsben.

Jag fick träffa en av världens coolaste karlar.

Inflyttningsfesten i Bureå tar lek-priset detta år. Hjärnorna fick gå på högvrav hela kvällen. Eller så la dom helt enkelt av.

Min och mammas årliga semester hanns också med. Där köpte jag ett handfat...som nu står på min balkong.

Sommarnätter.

Jag kommer aldrig mer äta kräftor.

Jag fyllde hela tjugotv...host...arton år. Jag och Frida fick oss en sjukt rolig gemensam födelsedagsfest, mycket tack vare Fridas lekar.

Och sen blev det till att ha ännu en avskedsfest för Lisse som än en gång flyttade till Norge.

Jag köpte mig en systemkamera.


Kusinmiddag som Peter hade varit så klok att anordna.

Jag, Anna och Hanna V invigde Coasters vilket visade sig vara en succé.

Anna för tillvaron på arbetet betydligt roligare.
'
Julen kom med stormsteg.

Och då var det dags med den årliga personalfesten. Denna personalfest klådde alla andra!

Julafton.

Och här är vi nu. Bara en dag kvar på det gågna året. Ett år fyllt med skratt, jag tror inte att jag skrattat såhär mycket något år förut. 2010 får betyg tio av tio möjliga! Tack alla ni som förgyllt det med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0